Framgångens steg

Jag har haft en tuff men spännande dag. Möte nr ett gick utmärkt, träffade Lena på Handelskammaren här i Västerås. Vilken inspirerande kvinna! Vi utbytte idéer och fick mer klarhet ang. ett projekt i mars. Jag och Moa ska intervjuas och delta i paneldebatt för 200 personer där vi delar med oss av vår entreprenörresa och att vara ungdom i dagens nätverk. Och hör och häpna, med Ulf Spendrups!! Otroligt spännande!

Möte nr 2 gick också bra. Där var syfte och mål att få en klarare bild av hur jag vill forma min framtid och vilken riktning jag ska gå åt. Jag älskar att vara bland inspirerande människor och jag har en fantastiskt tur att ha sådana människor i mitt nätverk. Planen för genomförande och uppföljning känns realistiskt och om bara några veckor är jag nog närmare mitt mål. Att få jobba med det jag brinner för.

Henrik har resfeber och jag har mina tankar i företagsamhet, tentor i skolan, UF alumni och planen i London. Mycket att koka ner. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0