Tomorrowland 2012

Tomorrowland var det bästa jag gjort i mitt liv, dem har skapat ett event som är utöver det vanliga, där man har fångat en känsla som är omöjlig för mig att förklara eller förmedla vidare. Man måste ha varit på plats. När jag har återhämtat mig från denna fantastiska förkylningen som jag tog med mig hem som nu har lagt krokben för min och Henriks lediga vecka, då, då ska jag lägga ut bilder så att ni får se. Min förra vecka var otrolig, jag har varit tjugo i snart en vecka och gått på världens största festival! Vet ni om att det var ca 200 000 människor som såg swedish house mafia under bar himmel till strålkastare och fyrverkerier på samma plats? Försök att föreställ er den känslan.. Medan ni gör det så ska jag försöka att överleva dagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0