Minilördag för mig, och det märks!

Igår tog jag med Henrik till mina gamla gymnasiekompisar här på ön, vi åt middag och pratade och pratade. Det ar jättemysigt. Det är så roligt att få höra vart dem håller hus och vad deras drömmar, visioner och tankar är för några. För mig blir det ju en ganska planerad höst, jag har bara ett år kvar i skolan, tar examen i maj och ska flänga lite t.ex. Stockholm några månader där jag ska ha min drömpraktik. I höst blir det också Porto, (snart snart snart!!) och London och väldigt, väldigt många lyxiga doftljus och regniga löppass. Jag tror jag vill att min höst ska vara så. Sen ska jag bli fit till jul, bara sådär, vi får se hur de går med det. Jag verkar ha lite paus nu.. :)
 
Idag är en sån där dag man vill spara i jeansfickan, sån där dag man kan ta upp när det är lite jobbigare och längta efter. Den är bra för att:
 
1. Henrik och jag är ensamma hemma i huset med min favoritvoovve, de är as soft.
2. Henrik sitter för långt bort i soffan, då tar han tag i min fot sådär skönt som bara han kan och jag tar med mig data efter en stor suck och flyttar närmre, märker hur skönt det var att mysa upp sig med datan bredvid honom.
3. OS är på tv:n, jag är inget fan men på något sätt så är de där ljudet av all sport och alla kommentarer lite härligt, särskilt när de är mulet ute.
4. Jag har en dag utan en enda plan, hur ofta händer det mig?
5. Jag har ätit en asgod frukost, iofs åt jag inte upp sista mackan men de var för att jag var mätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0