En alltför sen och tråkig uppdatering

Fredagen tog också slut, skönt. What a day. 
Jag vet att jag har varit halvt här den här veckan men jag har liksom mina förklaringar. Många projekt är igång och jag känner väl också att jag inte riktigt räcker till, det är tufft nu. 

Jag är inte van och flytta så jag har ingen direkt struktur på det, vilket jag inte riktigt gillar. Jag har bott själv sen jag flyttade till Västerås och nu när man ska flytta ihop så blir de automatiskt en omställning, inte till det svårare utan till de bättre. De är liksom själva flytten jag tycker är jobbig. Jag har inte tillgång till bil vilket har ledit till att jag har fått konkat tunga väskor på cykeln. Förra lördagen lånade vi bil + släp för att få med det mesta men jag har ännu saker som står kvar, och de stressar mig att inte ha någon bas. Jag vill få det överstökat. 
Henrik tycer jag är fruktansvärt envis, och visst medför de diskussioner och ingen av oss är väl direkt konflikträdd, och jag vet, jag jobbar med att släppa på mitt ego och min vilja. Man måste kunna kompromissa, ord jag har hört sen barnsben.

Skolan. Skolan är bra men tuff. De tar mycket tid och plugga men framför allt mycket energi. Jag har två tentor som jag ska försöka bena av så snart som möjligt, bara för att känna att jag hänger med i tiden.
Och ännu en gång, när jag precis byggt upp det så försvann de lika fort, jag är lite rädd för att vara ensam. Yes, du läste rätt. Jag tycker att dagens lördag är en bra början, Henrik jobbar 11 timmar och jag får allt för mycket tid för mig själv. 

Nu, dags för tenta. Jag skriver i mina pauser. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0