Asasnabbt skrivet, typ glödande tangentbord!

Nu ska jag vara jättesnabb och kör därför blandat i punktform; uppdatering!
  • Jag klarade min löprunda igår, wohooo för mig. Sjukt nöjd. Om 5 min ska jag ut på nästa!
  • Jag är galet nervig då lägenhetens renovering har påbörjats och jag får inte se. Jag och Henrik har valt färg och tapet men jag får inte se resultat medan jag är hemma från fjällen
  • Jag har numera fått LÅNGHELG!
  • Imorgon ska jag förhoppningsvis få träffa en mycket efterlängtad vän
  • På fredagmorgon åker jag till fjällen och bort från civilisationen. En stuga utan vatten och el och därmed noll internet, noll mobiltelefon och noll tentaskrivning. Wohooo! Kommer dock sakna morgonnyheter en hel del.
Hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0