Massageolja av helt fel syfte

Världens roligaste runda på stan, jag och Maria skämmer ut oss totalt. Ibland när jag är med henne, och vi går i en affär, hon skrattar åt min dialekt eller "mina" ord jag använder så kan jag inte sluta skratta. Hände oss idag när vi var inne på apoteket, där är kanske inte läge att stå och gapskratta där när de flesta är gravallvarliga. Det jag letade efter var att jag skulle köpa en stimulerande massageolja som har samma effekt som tigerbalsam till mig själv, läs noga, till mig själv (!!) efter att jag tränat för jag brukar bli så stel. Tjejen inne på apoteket visade mig till intim hyllan och jag kände mig helt fel ute. Jag berättade för Maria som bara inte kunde sluta skratta. När vi sen kom till punkten vad hon skulle köpa stod jag bara inte ut. Det bubblade av skratt i hela min mage och hals. Killarna i kassan avslutade bara köpet med ett "jaha" (tyckte antagligen bara att vi var små omogna flickor) .. För att hitta de jag sökte vände jag mig till en hälsokostbutik. Bättre så, nu är jag nöjd, och jag har min massageolja.
Jaja, nog om detta. Nu blir de att göra sig i ordning sen middag med fina flickor, efter det blir de vinkväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0