Söndag i Stockholm

Söndag söndag söndag, sov verkligen alldeles för länge idag. Vaknade kanske vid elva. Inte okej. Jag borde ju ta vara på timmarna nu när jag är i Sthlm. Jag vill till Gröna Lund (blir som en femåring vid tanken av det) min kära vän vill inte alls till Gröna Lund. Antar att han vinner. Jaja.
Igår hade jag en jättemysig lördagkväll. Var först ute på restaurang nära plattan och åt asiatisk buffé. Sjukt bra men sjukt mätt. Efter en massa prat åkte jag och Tim (som jag spenderade kvällen med) o hälsade på hans pappa. Mysmys, vi stannade där ett tag sen började vi dra oss hemmåt båda två. Innan det visade Tim mig Karlberg och slottet, jättefint ställe. Kan inte riktigt koppla vad vi är riktigt då han sa att på andra sidan ån låg Kungsholmen och en liten bit ifrån S:t Eriksplan. Vilse? lite kanske!
Nu blir de lunch ute på stan för min del, sen kanske lite shopping, och i bästa bästa fall Grönan :)
Hörs ikväll om jag inte kommer hem för sent.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0