Ingen succé utan ansträngning

Ja, jag hade en underbar helg. Så mys att vara med min älskade mamma, vi shoppade och skrattade åt våra egna skämt. Som alltid. Igår åkte vi en snabbis till IKEA, jag köpte tv-bord och en tv (såklart inte på IKEA då da men iaf) som verkar bra!
Idag var de skola igen, skönt att komma tillbaka. Den är redan stenseriös och första kursen är igång, om en och en halv vecka är de dags för första tentan, spännande och lite läskigt!
Förutom skolan tog jag och mina söta vänner en trip ner på stan för att köpa "småsaker", tre galna shoppingtjejer slutar inte bra, jag kom hem med 4 fullproppade kassar av massa fint, såklart nödvändigt! (skulle aldrig falla mig in att inte köpa det!) ;)
Jaja, eftersom jag städade lägenheten igår så den blev toppenfräsch så blir det lugnt ikväll, ska laga lite mat och plugga på lite så de underlättar imorn.
Jag och Maria som egentligen var lite för trötta..


Glada Emelie som ni ofta får se på bild, linslus!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0