En osammanhängande sammanfattning från en bra helg

Tillbaka i Västerås, kan knappt vänta tills jag får träffa mina tjejer igen. Innan det blir de matlagning och lite städning, måste bädda om sängen och dammsuga.
Jag har haft toppendagar på Gotland. En mys kväll, en dag med mamma, en helgalen kväll som bla. innehöll; Gina går ner och ber på knä mitt på Östercentrum för att någon ska följa med och hitta min "försvunna vän", Gina och Ylva följer med till brors lagfest och försöker hänga med i fotbollssnacket, Efterfesten vart mer fiasko än man kan föreställa sig och vi åt oss alldeles för mätta på god middag. Jaja, jag måste bara dela med mig av kvällens skönaste, på förfesten:
G: Smaka, de är en Piña colada!
Y: Gina det här är INTE en piña colada!
G: Jo men den är bra.
Y: Gina, den smakar BARA coccos och sprit.
G: Jag gillar varken coccos och sprit.

Haha. Jaja, det är bra att händelser kan få en att skratta till och med nu när jag är själv. 

Min måndag består av skola, gym och matkväll med fina flickor. Det kommer bli awesome.
Och förresten, jag har ju glömt att skriva att jag är helt mörkhårig nu, vi får se hur de håller i sig, jag kan ju ändra mig ganska snabbt. + Förlåt för ett väldigt osammanhängande inlägg. PUSS

Resultat av håret :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde skaffa en frisyr som täcker mer av ditt ansikte

2011-09-26 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0