Lägg ner och inse fakta.

Hur kan de vara att hela to-do listan bara försvann utom en punkt som heter något med tenta? Hur kan det vara? Hur kan det vara att dammsuga rummet, bädda nytt, slänga in en tvättmaskin, börja rensa gamla papper, våttorka alla ytor, rensa mappar på datorn, kolla mailen tio ggr om, förbereda mat helt plötsligt var jätte viktigt och jätte kul att göra? 
NU KANSKE GINA HEDRÉN PÅ ALLVAR SKA GÖRA SIN TENTA?!
Jag har en jävligt bad nyhet, min plånbok kom tydligen inte med till Gotland vilket jag märkte när Marthina berättade att den var kvar i Tärnsjöby. Och NEJ, jag är inte bortskämd bara för att jag inte märkt de förens nu, den har bara inte varit behövlig just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0