LUCKY ME!

Igår var jag hemma i från skolan för att min kropp tydligen har varit väldigt mottaglig för feber. Efter 12 tiden tog jag mig ur sängen efter ha legat och snurrat bland lakanen sådär som man gör när man har feber. Jag kom tillslut lite överens med mina kära alvedon som tonade ner huvudvärken lite. Detta gjorde att jag faktiskt kunde sätta mig i bilen och börja hemresan mot Gotland.
Nu när det är ny dag, så är det värre. Mitt huvud känns ungefär som en tickande bomb som kommer att sprängas när som helst, och att ha en galet svår hemtenta som hänger över en gör det inte bättre.
Vilken tur jag har att det är sådant fruktansvärt tråkigt väder ute så jag inte längtar ut, och vilken himla tur för mig att jag har en hel tenta som ska klaras av så jag slipper vara rastlös, lucky me!

Trevlig torsdag gott folk.
Förresten, jag bjuder på en fin bild så kan ni få skratta lite medan jag tentar. PUSS


Jag och syster i Alcudia för väldigt länge sen.

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Du är så himla go!! FET KRAM TILL DIG GUMMAN!

2011-10-27 @ 20:58:26
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0