HÖSTDEPP



Ekonomidag 3 avklarad, herre gud. Jag vet inte, jag vill bara förstå och bli klar men alla begrepp och uttryck gör mig sjukt förvirrad. Förutom att ekonomin gör mig förvirrad finns de en hel del andra saker, känner mig lite i obalans men kanske att det blir bättre med tiden, man brukar säga att tiden läker alla sår så jag hoppas det är så. Jag har tydligen bestämt mig för att jag ska vara lite höstdepp, bara för att jag brukar vara det. Så för dagen tycker jag lite synd om mig.
Det är bara torsdag kvar sen går jag på helg, så min lill lördag blir imorn då vi ska ha lite mys hos mig efter min träning. Oklart ännu vilka och hur många som kommer men målet är att det ska bli en massa prat och bara fira in helg kanske. Utgång? Vem vet. 
På fredagkväll kommer mamma och syster, fy vad jag längtar. Snacka om att jag ska prata, hela helgen ut typ. 
Nu, vika kläder och träning för sen är det matkväll på G! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0