Gråter du, gråter jag

Jag känner mig helt förstörd men ändå glad, kan de verkligen vara så. Jag känner mig själv ut i fingertopparna men ändå inte. 
Det är fredag, och jag mår piss. Jag har en huvudmärk som heter duga och jag längtar bara efter allt annat än vad jag har runt omrking mig just nu. Trots detta, har jag en otrolig fredagkänsla i kroppen. Jag älskar fredagar och kommer nog alltid göra. 
Att gå till skolan idag fanns inte på världkartan idag, den lilla sömnen och energin räckte inte till. Annars gillar jag känslan när en lärare säger att något i stil med att vi avslutar dagen där och jag hoppas ni får en bra helg. Ibland vill jag definera en bra helg, är det en helg när man är aktiv och får tusen saker gjorda? Är en bra helg att man är med dom man umgås och vill vara med och har kul? Är en bra helg då man får tid för sig själv och rensar tankarna. D E F I N E R A. 

Trots att jag egentligen inte vill ha någonting att äta ska jag försöka att pilla i mig lite. Jag ska också packa väskan inför Göteborg. Är de något jag behöver så är det att åka iväg med fina tjejer och bara va.

Vem vet om jag uppdaterar senare, ni som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0