En bra höstvecka framför mig

Jag har klarat av att äta själv idag, duktig flicka. Jag har också precis skrivit klart uppgiften som är till imorn.
Idag hade vi ny kursstart, arbetspsykologi, kändes jättebra. De är långa dagar 8.30 - 15.30 men de är väldigt intressant och lärorikt. Ribban är lagd och det här är verkligen en kurs jag ska ta vara på 100 %. Nu ska jag sluta hjärntvätta er av plugg och dela med mig av veckans planer, (som faktiskt är ganska få!).
Idag: Tvättat check
Lagat mat check
Gjort uppgift check
Walk and talk m. Maria
Tisdag: Matkväll hos Erica + träning och plugg
Onsdag: Tjejkväll hos Emelie, kan knappt låta bli att längta!
Torsdag: Matkväll hos mig (kom med förslag på mat!) + träning
Fredag: Träning + shopping
Lördag: Lite oklart om dessa planer(?)
Söndag: helt jävla ledig
Som den lyxstudent som jag är, köpte jag jättefina rosor idag
(syns kanske dåligt), jag älskar rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0