Bäst på fest

Det är tisdag och jag är ledsen att de inte blev någon uppdatering igår men de var för att jag gick hem och sov efter skolan, var tydligen helt slut.
Enligt dagens föreläsare, Bengt Wiström är de världens bästa tisdag och jag är övertygad om att han har rätt. Det har varit en bra dag, jag fick sova ut och sen mötte Maria upp mig för en lunch och sen vart de skola.
Ikväll blir de tjejmys med en massa prat och mat. Nöjd Gina.

Jag har otroligt bra dagar framför mig,
Onsdag: Kvaltitetstid med fina Emelie.
Torsdag: Fixa lite i lägenheten och sen finbesök.
Fredag, lördag och söndag: Spontanpartyresa till Göteborg med några av favoritgirlsen!


Ta hand om er och ta vara på varje dag. För det ska jag göra. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir mys imorgon!

2011-10-11 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0