Tjejer som gör att jag växer

När jag är sjuk, då tänker jag otroligt mycket. Så nu när jag varit som en sängliggande patient på sjukhus har jag tänkt så mycket att de slagit blixtar från mitt huvud. Nej kanske inte riktigt men jag har kommit fram till väldigt väldigt bra saker, jag tänkte stolpa upp några:
  • Att jag faktiskt vill blogga och skriva när jag vill, om det jag vill. Jag struntar i om ni tycker att jag är orolig i själen, jag vill!
  • Jag tänker använda bloggen och skriva om min utveckling med flytt och karriär, alltså ska jag ha den som min guldkants sida. Ta fram sådant som är bra och sådant jag är mycket stolt över
  • Efter ett väldigt långt samtal med en alltför go vän så kände jag mig så duktig. Jag har faktiskt tagit mig till Västerås med mina betyg och min kompetens. Jag går i en toppenklass med underbara vänner. Lucky me!
  • Jag ska klara mitt mål till jul, och som jag sa, jag ska ta vara på varje minut med tjejerna här, dom är alldeles för bra för att slarva bort för någon sorts misstänksamhet av tidigare erfarenheter
  • Min LIA kommer bli så sjukt bra, jag vet äntligen vilket spår jag vill in på och mina missioner börja visa sig. Go girl!
Nu, mera huvudvärkstablett och mera uppdrag granskning. Har tröttnat på komedier!
Ta en titt på några av mina favoriter, så söta.


Jag och Maria i början av terminen


Tentaplugg


aww gullungar, en av alla roliga partkvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0