Hur kunde hon?

Igår när jag var hemma hos Maria kom fina Erika över, jag vet inte, men har fått för mig att hon vet om att jag älskar överraskningar så igår hade hon med sig en julkalender. Självklart i choklad. Ja, jag är medveten om att jag är den sista i världen så borde äta mer choklad och ja jag är medveten om att jag har överskridit min livs budget av choklad för länge sen. Men jag kunde inte låta bli att bli väldigt glad. Aww.
Jaja, nostalgin bara strålade när jag hade den i handen igår, de påminner mig så sjukt mycket om när jag var liten. Man kunde sitta och granska motivet många minuter för att se och garantera att jag fick den finaste. En gång i skolan kom jag ihåg att en av mina dåvarande vänner berättade att hon hade tagit en choklad i förtid, alltså innan dagens datum. Jag kom ihåg hur förstörd jag blev, inte kunde man väl ta en chokladbit i förväg? de var katastrof. Och inte kunde jag hålla tyst om en sån här grej, nää nää, jag sprang hem till mamma och skvallrade och sa att jag inte kunde förstå hur man kunde ta en choklad i förväg. För mig var det tydligen obegripligt. Haha, jaja, moralisk unge.
Se själva så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0