När onöjd kommer och knackar på

Halva dagen har redan gått, har haft lite tid för mig själv, försökt att tänka lite. Har inte gått nå vidare, har inte kommit fram till något bra. Just nu går mitt liv inte riktigt som jag vill, en sådan miniperiod alla kommer in i men då gäller det för mig att analysera, utvärdera och göra någonting åt de. Reslutat blir att jag möter upp en vän snart, tar en promenad och försöker ventilera orsaker. Vi hoppas på tips. Jag brukar få bra tips från en vän, från min braiga vän. Kan man ha dåliga vänner? jag har, eller jag haft. Jag vet. Skönt att inte vara bland dom nu.
Egentligen, mitt i all såpa är jag lite glad. En av dem bästa har blivit erbjuden en bra praktikplats, kan inte sluta småle. Ibland är de skönt att leva lite på sina vänner, dags för mig att fixa en bra praktikplats också. Åh jag blir så glad. Detta ska firas. Vini.
Sluta svamla och gå. Hörs ikväll för kommande resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0