Med träningsvärk i magen och med många fina guldkorn

Här har det varit tyst, fast det har de varit värt. Jag smälter lite av lycka för att jag har haft en sådan bra helg. Oh gud, jag vill bara stoppa tiden just nu, försöka förvara den i någon fin box med strass på för att bara kunna ta upp och se igen när jag inte mår nå bra. Ni får inte några bilder idag, för jag får inte in dom på datorn, men jag lovar att ni ska få dem i början av veckan.
Jag ska försöka att sammanfatta mig kort, men det blir svårt.

Fredag: Vi kom till Stockholm vid fyra tiden, gick lite på stan, åkte hem och fixa oss inför tjejmiddagen + Marias pojkvän. Vi gick till ställen Wagamama som tänkt. Supergod mat! Borde ni verkligen prova! Kvällen avslutades på ett litet hak. Tyckte faktiskt det var roligt att stället hette "Ett litet hak". Låg lite på baksidan av Östermalm någonstans. Toppen! Kvällen blev ganska sen och vi åkte hem sådär vid mystid.

Lördag: Försökte komma upp tidigt, det gick inge vidare. Vi var på stan igen vid 13-tiden för julklappsshopping. Jag kom hem med en jättefin julklapp till mamma och en adventsstjärnor. Jag får lite småångest tanken av att jag har köpt två julstjärnor för 900 kr, men jag antar att man har dom i flera år eller? jaja, dom är superfina iaf. På lördagskväll var det dags för någon halvoseriös dubbeldejt. Haha. Ja fast de var väldigt roligt. De var jag, Maria, hennes pojkvän och hans kompis. Vi åt på the Fridays, jättegod mat där med. Så kul när man blir nöjd alltså! Efter några drinkar och en massa mat åkte vi hem och hade spelkväll. Jag och Maria flippade som vanligt och skrattade så vi höll på att få hjätattack. Träningsvärk i magen? Check! Vi körde bl.a. spelen "Med andra ord", "Våghals" och andra spel. Jag tror vi kom i säng vid 4 i natt. Inte okej. Men jaja. Jag kan sova när jag är död.

Söndag: Idag har vi varit på julmarknad i Gamla stan, hur mysigt som helst. Där, mitt bland allt folk träffade jag en gotlänning som flyttat hit. Så kul. Sen var vi och shoppade lite mer, dock har jag varit duktig och inte köpt något till mig själv. (!) Nu blir de en riktigt söndagsmiddag sen är de dags för V-ås igen.

Puss på er. Så hörs vi väl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0