DET ÄR GALET LITE KVAR NU, OCH JAG SKA HINNA MED GALET MYCKET INNAN

Lördag och jag är ledig + att det är fint väder = jag är mycket nöjd. Förutom det har de varit en bra dag. I grunden har jag inte fått så mycket gjort men jag har väl mer tagit vara på dagen. De bästa är att jag har en surprise som jag nämner vid senare tillfällen, men som gör mig riktigt glad. Riktigt riktigt glad!

Jag möttes också av kommentaren imorse "Gina, du är med i tidningen!". (Tack min söta vän för en jättemysig kväll igår btw!) Uppslaget låg på köksbordet, jag ser bilden och bara skrattar. När vi skulle ta bilden igår så var tanken att vi skulle se ut som det djuret man valde, (frågan från intervjun som Emax hade, var att om man var tvungen att välja ett djur, vilket man då skulle välja..) jag valde fågel (orkar inte ta utläggningen varör men men..) och vem fattar att jag försöker vara en fågel på bilden? Hahaha. Typ ingen.

Kvällen tillägnar jag med familjen, jag längtar efter god mat (den är på gång!) och sen en massa mys. Imorgon jobbar jag frukost så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll.

Idag skulle jag fotograferas för mina inbjudningskort till min studentmottagningen. Ska försöka att inte ha en så stor mottagning men de brukar bli en hel del folk ändå. Iaf, här får ni resultaten, blev lite plojbilder också :)
Bilden som jag tänkte använda


Om ni bara kunde ana hur mycket jag längtar!


Eftersom jag missar mösspåtagningen får man börja på egen hand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0