SÖNDAG ÄR DAGEN MAN ALLTID SKA GÖRA EN MASSA - SÖNDAGSÅNGEST

Kom precis hem efter jobbet, har haft en mycket bra dag, fast jag är galet trött. Ska försöka att underhålla mig med saker för att inte gå och lägga mig och "vila ögonen en stund" eller ens tänka tanken av att göra det.
Av dagen som är kvar har jag lite att fixa med, jag ska:
  • Gå ut på långpromenad för att vakna till lite
  • Plugga till det asstora provet imorgon
  • Ringa några viktiga samtal, får inte glömma (!)
  • Tvätta
  • Fixa i mitt rum
Det känns som om jag borde snabba på om jag ska hinna alla punkter. Kill me, jag har verkligen ingen energi.
Medan jag gör det så får ni njuta av två bilder..
Ett av alla rum vi städade idag..


Världens sötaste städare,
kunde inte få någon bättre att jobba med en sån här trött dag.
Fluffy får vara med på bild också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0