ONSDAG, INTE LÄNGE KVAR

Kom precis hem, är helt slut verkligen. Men jag måste verkligen plugga. Har en vecka på mig att göra fyra inlämningar då jag också ska jobba hela helgen. Men det här fixar jag! Bara det att en av inlämningarna ska vara på tolv sidor. YEAH! Imorgon ska jag ha nationellt prov, känns inte nå vidare, vi ska hålla tal och jag har inte ens skrivit talet. Det är lite mycket nu. Jag är ju inte heller helt frisk vilket gör att jag inte alls orkar lika mycket.

Jaja, idag har det varit lika fullt upp som igår, fast värre. Träffade en person idag och bara pratade igenom massa saker och pratade igenom framtiden. För första kände jag att jag är lite rädd. Vissa stunder kunde jag inte hålla tårarna borta då det blev för jobbigt. Gick lite över gränsen idag, utmanade för mycket för vad jag klarade av. Nu känns det bara som jag svamlar. Iaf, det var skönt att träffa personen, och det var skönt att prata ut om det som hade hänt. Vi skilldes iaf som vänner. Viktigaste av allt.


Ikväll blir det annorlunda. Jag ska iväg och grilla med riktigt gamla vänner. Ska bli kul att bara lägga allt åt sidan, iaf en liten stund, Även fast det är svårt. Men innan det, en pyttepowernap för att överleva.

Och förresten, PUSS TIM FÖR ATT DU JÄMT ÄR SÅ SÖT MOT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0