EN JÄVLIGT BRA VECKA FRAMFÖR MIG

Har precis ätit mat med min mammmut. Fick grillat, det bästa.
Min helg har varit fullspäckad. Förutom att jag har jobbat 25 timmar så har jag hunnit med två riktigt härliga myskvällar och lite fix hemma. Den ena kvällen fick jag besök av en mycket bra person. I LIKE.
Jag ska inte vara så långrandig och säga att min kväll kommer bestå av plugg utan jag ska bara ge er en kort version av vad min kommande vecka ska innehålla:
  • Möta upp vän för att prata
  • Studentmöte om studentdagen
  • Plugga (Bara två uppgifter kvar!)
  • Fixa det sista inför surprisen
  • Mega party i slutet av veckan, FIRNING PÅ G!
  • Färga om håret
  • Köpa det sista för balen
Back to work. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Mammutar är bäst!!!

2011-06-06 @ 22:21:12
Postat av: Gina

det är dom verkligen!

2011-06-07 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0