EN EFFEKTIV GINA SLUTAR MED EN TRÖTT GINA

Jag har tydligen fått in en vana att sova sådär 3 h varje eftermiddag, skön grej, trött tjej!
Iaf, jag är sjukt effektiv. Så jäkla nöjd med min insats idag alltså. 
Jag har:
  • Haft mitt nationella svenska tal, gick mycket bättre än förväntat. Glad för det!!
  • Gjort klart årsredovisningen
  • Börjat med NK:uppgiften. (Jag lovar de krävs grymt mycket mod för att ens orka ta tag i den!)
  • Gjort klart uppgiften om chefverksamhet
  • Gått på allvar hem till en nära och pluggat på håltimmen (tack för att jag fick komma fast du låg och sov imorse och att jag började snacka naturkunskap när du bara ville sova!)
Kvällen avslutade jag med att se min brors fotbollsmatch, riktigt mysigt.
Jag kollade igenom min kalender idag för att inte glömma bort saker som ska göras, och jag försökte hitta en lucka för att åka ut till ett av mina favoritställen på Gotland för att bara få lugn och ro nu under våren, men jag insåg att nästa lediga helg jag har (då har jag inte fått sommarschemat ännu) är lördag och söndag 2-3 juni. GREAT!
Tillbaka till nutiden, jag har en helg framför mig med jobb, och faktiskt lite mys. + PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0