DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT

Jäklar vad stolt jag är över mig själv idag. Så mycket som jag har hunnit fixa på bara så få timmar. :) Jag har hunnit gjort de sista arbetet i skolan (förstår ni hur skönt det är att äntligen ha allting klart?!) och så har jag varit och pratat i en klass under mig om mina praktikperioder utomlands. Värsta föreläsningen och där var jag helt oförberedd. Jag har fått veta 3 betyg som känns helt awesome att få. Jag har varit på banken och plockat vuxenpoäng. Jag har hämtat min uppsydda studentklänning och hämtat paket från gina tricot m.m. Nu sitter jag i soffan och är helt slut.
Jag tänkte jag skulle släppa på min surprise nu,
Jag pissar på mösspåtagning och drar till Rhodos istället. Imorn åker jag och Linnea, det ska bli så underbart skönt.
Äntligen känner jag mig riktigt taggad för att dra iväg. Så fram med väskan och på med bra musik. Skriver senare ikväll igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0