FAVORITDAG MED FAVORITFOLK

hejhejblogg.
Fredag idag, jag älskar fredagar. Jag vaknade imorse, var tvungen att gå upp tidigt. Tyckte nästan lite synd om min vän som jag också väckte. Jag skulle till läkaren hyfsat tidigt och ta blodprover m.m. Min kropp mår tydligen inte så jättebra (kan vara för att jag totalt inte orkar göra allt jag borde) så idag var det dags igen för att göra undersökningar. Jag blir så himla anti när jag inte ens har bett om att få gå till läkare, bara alla andra som vill det. Jaja, jag dog inte den här gången heller för alla nålar.

Även fast tiden bara är ett begrepp och begreppet beskriver att det bara är tidig kväll så har jag redan börjat med fredagsmys. Med vinglaset i ena handen, datorn framför mig och mobilen som piper hela tiden så tror jag att jag har en början på en bra kväll. Snart blir de middag med bra folk, vin och en fortsatt kväll ute någonstans. Känns som att vi kommer fastna på surfers eller wallers, något i den stilen.
Jag ska njuta fullt ut av kvällen, jag hoppas att min kära vän som är hemma för helgen också joinar oss.

På tal om ingenting är det 5 mars imorn. Ett ganska fint datum. För visst påminner det om något bra. Hoppas du också har det bra.
Pusspåer. Har vi tur, elller vem vet, så kanske vi ses ikväll.
Ta hand om er - som jag alltid sa.
Vi ses i dimman - som du alltid sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0