JAG GILLAR DET

hejhejblogg.
Jag mår som jag förtjänar idag. På något sätt har jag lyckats somna och sovit tills nu. Bråttom bråttom blev det då en middag står på schemat med tjejerna. Sen får vi se vart det bär av.
Gårdagskvällen var helt underbar. Jag vet inte vad som gjorde den så speciellt men allt liksom fanns där. Tack underbara vän för att du gör mig glad.
Jag hinner inte blogga mycket alls. Men medans ni är ute och festar, ligger hemma i soffan och slappar, umgås med familjen, har spelkväll, ja you name it, vad ni än gör. Så stämmer inte detta påstående litegrann?

"I nio fall av tio är det tjejer som bestämmer sig för att de ska ha sex med en utvald kille och i nio fall av tio tror killen i fråga att det var han som hade tagit intiativet.
Bara ännu ett bevis för att tjejer generellt sett ligger på en lite högre intellektuell nivå än killar."

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0