FRÅN BÖRJAN TILL SLUT

Jag är så trött att jag skulle kunna gråta nu, men de gör jag inte, för jag biter ihop. Det är fruktansvärt mycket den här veckan, och det jag skulle behöva är egen tid men de kan jag inte hitta på schemat. Mycket jobb, mycket förberedning för studentmottagning, mycket tankar kring Emax (åker på lördag!!), mycket småfix med vår getost men jag har alldels för lite tid. Mitt i alla tråkigheter ska ni få ta del av en fin sak. Detta kommer jag spara länge. 

På studentdagens morgon hade min vän Linnea gjort en överrasking till oss tjejer som var hos henne, vad jag ser, är det mycket mer tankar och tid kring detta även om man fysiskt sätt inte kan ta på det..

Angelica
En inspiration till träning och kost, själv är man helt jävla lost
men för mig är du mer än en supermaskin, som vän är du också väldigt fin
Vi har våra blattar, vi har vår musik och jag hoppas vår vänskap alltid kommer va den lik

Carr
Att lära känna dig var inget jag trodde skulle hända, men se hur snabbt en liv plötsligt kan vända
Trean har varit fylld av jobb, kaffe och skratt , fast allt var ju värt det, de ledde oss till en silverskatt
men även om nu företaget är brutet så har vår relation inte nått slutet

Gina
Vi har gjort många sjuka saker ihop, t.ex. Uppsala, där killarna betalde 15000:-
för skumpan, eller Rhodos där jag helt plötsligt hade en pussmun på rumpan
Även fast vi också haft det svårt, vet du att jag håller dig hårt
Vi har våra olika drömmar som nu ska nås och jag hoppas få börja uppnå dom med dig i Västerås

Olivia
Även om du inte på någon vagn med oss ska stå, är jag glad att du är här ändå
Tack för att du gjorde min snygga studentfrisyr, får bara hoppas att rökningen inte blir för dyr
men du vet att du är betydelsefull för mig och den jag kommer vinka mest till idag är dig

Frida
Lite komiskt att du och jag blev kompisar p.g.a. kompisar men den cancerpinnen gjorde att vi skapade många fina minnen. Minnen med gänget, minnen hos dig, minnen från båten, minnen hos mig
Vi vet vart vi har varandra tjejen och med vänskap är ju de själva grejen

Hanna
Du är inte den närmaste jag känner, men jag tycker vi klickar som vänner
Att du just nu sitter hemma hos mig, betyder ju att jag tycker om dig
med våra löshår ska vi rocka natten lång, synd bara för ljudkillen att det inte finns en strippstång

Nicole
Jag har försökt komma på om det finns någon lika mentalt starkt som dig men ganska snabbt insett att svaret är nej
Du har fått mig att förstå att man ska ta vara på det man har och vad jag än frågar dig har du alltid bra svar
men även om vi nu på olika vägar i livet rullar, lovar jag att komma förbi en dag för makaroner och köttbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0