UNDERBART BRA

Jag kan inte klaga, jag har haft en helt underbart bra vecka på EMAX som verkligen har hållt fast vid orden; kunskap, nätverkande och inspiration. Jag landar på Gotland och får nästan lite småångest när jag inser att emax-bubblan inte alls följde med hem. På bara en vecka när jag fått lite avstånd från allt ser jag helt annorlunda på saker. Det är så mycket som bara kan förändras på några dagar. En midsommar fick mig och inse vilka som verkligen ger en energi och tar energi. Även fast jag inte hade en enda droppe alkohol i blodet så hade jag hur kul som helst. Jag behöver inte de för att kunna ha kul, jag behöver bara umgås med folk som jag trivs med. En del av mig själv fick sig ändå en törn när jag än en gång trodde alldeles för bra om folk. Jag behöver väl inte säga mer än så, du vet vem du är och det räcker för mig. Patetiskt.
Ikväll blir det nog väldigt lugnt för min del (känns som jag verkligen firar midsommar? nää inte riktigt), ska nämligen jobba frukost imorgon bitti. Jag slutar om en halvtimme, och fy fan vad jag ska vila ut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0