NÄR DET INTE RIKTIGT BLIR SOM MAN TÄNKT SIG

Precis hemkommen efter första studentmottagningen. Snacka om att känna att man lever. Mottagning blev inte så jätterolig då det slutade med ambulans och räddningstjänsten. Nu håller vi bara tummarna för att allt bli bättre.
Med skak i kroppen och en hel del förvirring så försöker jag koncentrera mig och fundera på svar på eventuella frågor till intervjun imorn som jag ska till. Yes, ni läste rätt, 6.40 går flyget till arlanda och sen därifrån vidare till Västerås. Är antagen till intervju hos högskolan i Västerås som jag vill in till i höst. Intervjun pågår i 3 timmar och jag kan inte föreställa mig vad man ska fylla tiden med. Jag är ärligt talat riktigt nervös. Detta är så viktigt för mig. Det är viktigare än att studentdagen blev bra för mig, så viktigt är det (!). 
Nu är då frågan som jag tror att alla tjejer frågar sig själv under livstiden, VAD SKA JAG HA PÅ MIG?

Dags för att fixa lite, ta hand om er och håll tummarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0