SÅ MYCKET BABE

Kom precis hem efter jobbet, har inte alls vart någon rolig dag. Känns som att jag har helg men de har jag verkligen inte, inte nu nej, PÅ MÅNDAG, då går jag på helg..
Jaja, jag ska inte tråka ut er med massa jobbprat. Gårdagen blev helt freaky, allt som vin, maxmat, busigheter, skratt, regn och fulla människor var iblandat. Tydigen flippade jag ur vid ett-tiden och fick världens ångest och drog hem till en kompis på sekunden för att då gick de upp för mig att det var en dag idag också och av den skulle jag tillbringa 8 timmar på jobbet. Typiskt mig.
Jaja, förutom detta kommer min babe till ön idag och jag kan knappt vänta! Precis nu går flyget förresten! Även fast de blir mycket jobb så kommer detta bli en bra helg.

Nu, till det sista, Min sötFrida fyller 20 idag, Grattis grattis, kan knappt förstå att det var en hel vecka sen du kom. Hoppas hon får en toppendag!
Mallorca 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0