OCH NEJ DEN HÄR GÅNGEN VILL JAG INTE HA PENGAR..

Kom precis hem från jobbet, har varit en helt knasig dag. Men tillslut så fixade sig allt ändå. Nu när jag kommer hem blir de inga vila, tänkte att jag skulle överraska mamma och städa och fixa en hel del här hemma. ( ÄLSKAR ÖVERRASKNINGAR!) Så hon blir lite glad. Hon läser inte min blogg som ni förstår.. Är jag hemma så sover jag, städar jag eller äter. BRA GREJ! kanske byter lite kläder också. 
Nää, nu får jag snabba på, dom kommer hem redan vid hav åtta. 
Senare ikväll ska jag möta upp en mycket bra vän för lite träning, de blir niiiice. Mycket prat blir det också. 
Imorgon jobbar jag min sista dag innan långledigt. NU KÖR JAG!!

En jättetrött Gina som ska överraska sin mamma lite. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0