JAG KAN SOVA SJÄLV!

Nu har jag gått på ledigt, underbart. Jag har vaknat på världens bästa humör för att Frida från Borås kommer idag, yeeeah! Top on the world liksom.
Jaja, igår vart det inte så mycket bloggande, jag hade jobbat hela dagen (fick jobba över också) och sen när jag kom hem städade jag klart huset. När jag var klar med middag med familjen och jag precis skulle sätta mig vid datorn vart de strömavbrott. Typiskt. Och jag hade inte mitt batteri till datorn tillängligt. Great. Så vart de med den bloggningen... Annars var de en mysig kväll igår, jag var hemma, likaså hela familjen. Kvällen slutade iaf att jag, syster och storebror låg i soffan med massa levande ljus, såg ut hur mycket det blixtrade och åskade samtidigt som låg och berättade massa gamla läskiga historier som vi hade hört och upplevt. Jag och syster är experter på att skrämma upp oss själva och därmed fick jag svårt att sova.

Jaja, om bara Stina min sötnöt kunde komma hem så är allt för tillfället helt galet bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0