INTE EN GLAD GINA

Ibland vet jag inte vad, men något är emot en. Det började redan inatt, jag har sovit as dåligt och precis likadant har hela dagen fortsatt. Några fina människor har ringt och gjort stunden lite bättre. Förutom all otur så håller jag på att bli sjuk (inbillning, är redan sjuk!). Fan säger jag, för några dagar sen tog jag massage för rygg och nacke i 30 min, bara några timmar efteråt kände jag skillnad och var bättre. Nu har förkyllningen + febern satt sig i nacken. Den är klar.
För tillfället sitter jag och jobbar på Wisby Strand, som att det inte var nog med jobb idag så är det också en enda ynka väska som hänger kvar i garderoben.. KILL ME. Har jag otur får jag sitta här till kl. 02 för att det är EN VÄSKA KVAR.
Med detta vill jag också nämna att det SPÖREGNAR UTE, och det är inte passande när jag ska cykla dit jag ska sova.

Imorgon får jag sova ut. Börjar inte förens kl. 14.00 . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0