FREDAGSMYS

Guuud va jag är seg idag, ska vara på jobbet om timme. Den är klar, dags för mig att fixa mig lite.
Vilken rolig kväll jag hade igår, vi fastnade på stället Bolaget och jag kunde inte annat än att njuta av trevligt sällskap och en massa mys. De blev ändå galet sent för mig igår, åkte hem med vänner och jag tror inte jag somnade förrens 4 tiden.. Bra bra. Min busunge har äntligen kommit nu från fasta landet och stannar till måndag, (GLAD)!!!:)
Jaja, ikväll blir de nog utgång fast lugn utgång för mig. Har jag förstått saken rätt så har min föräldrar bokat bord på Munkkällaren ikväll, sen utgår jag därifrån. Nu, jobb!
Sötaste Ylva.
Det är alltid så att jag tar alla andras Iphones och fotar med för dom är roligare och bätttre än min smartphone, men de är ju bara de att jg aldrig får med mig nå bilder hem. Här hittade jag en bild iaf på mobilen från igår.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0