FÖR FEL, FÖR TORR, FÖR TRÅKIG + LITE MILKSHAKE PÅ HASTIGHETSSKYLTEN

Alltså guud vad trött jag är. Alltså min helg har varit jättebra, förutom min lördagskväll. Den blev sådan flopp att den blev galet bra, för man har ju inte roligare än vad man gör det till, så jag bestämde mig att det skulle bi en bra kväll. Planen var utgång på Gute med bror + company. Omplaneringen blev - tältning + massa sport i STÅNGA. Genomförandet blev en alldeles för fnissig Gina 40 minuter i bil påväg ut. Väl där ute i Stånga var det back in the days som 14 åring. Har aldrig på samma gång känt mig alldeles fel och alldeles torr och tråkig. Jag kunde inte annat än småle till alla tjejer som minst hade lagt en timme framför spegeln för att få foundation att bli jämn, åtminstone på kinden. Och alla killar, pojkar som den häftigaste bilen med mest dunk, det var där man var. Efter någon timme fick jag nog, så jag bestämde mig för krogen iaf, jag fick skjuts in, men när jag väl kommer in till stan så gjorde mat mig (två timmar tidigare än vad alla andra brukar äta) helt tillfredställd. Med oerhört skönt sällskap åkte jag hem, med en milkshake i handen. Mindre trevligt var det idag när jag varken hade röst eller kraft i kroppen - när man mår som man förtjänar.

Ikväll avnjuter jag en mysig middag med bror och en massa snack, sen en skön romantisk komedi.
Puss förresten på mina närmaste som har gjort min helg bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0