2 SEKUNDER OCH JAG HAR INSPIRATION

Jag har haft en mycket bra vecka på mitt älskade jobb Wisby Strand. Det har varit tufft, tidiga morgnar och långa dagar men det är så kul att träffa massa folk. 
Jag har fullplanerad vecka av den veckan som är kvar, idag står det jobblunch, städning och utgång på schemat (EN LUGN KVÄLL! Har inte blivit helt frisk från min "lilla" förkylning än..) och resten av helgen är inbokad av middagar med vänner, jobb och kanske lite vila? Är så galet sugen på att köra en roadtrip snart med lite härliga människor men de är jämt så svårt att få det att passa. 

Jaja, nog om det, egentligen borde jag verkligen fixa till mig nu eftersom jag ska åka om en halvtimme men jag måste bara passa på att avslöja en sak.. Igår pratade jag med entreprenörskaps forumet i Sverige, träffade en av tjejerna på jobbet och vi hann nätverka lite. Jag kan nästan inte säga mer men dom här två åren kommer bli awesome för sen startar mitt och Stinas projekt. Vi ska träffas under kommande vecka och planera mer och skriva ner strategiska planer för vårt kommande företag.
Nu, tillbaka till verkligheten och in i duschen. PUSs
Här får ni en fin bild på en favorit. Mmmmmathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0