KOM HEM LINNEA

hejhejblogg.
Nu sitter jag på en stol och väntar på att bli fixad, ska göra om mitt hår. Jag och min mamma har kvalitetid så vi har faktiskt redan börjar med lite lördagsmys. :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt, får se om jag får nå besök men annars blir det bara hemmamys med god mat.
Igår var det en mysig kväll, först var jag på en asbra träning, kändes mycket bra att vara tillbaka efter sjukstugan, sen efter så fick kom en mycket, mycket bra vän på besök och vi ägnade hela kvällen med mys. Jag ville spela yatzy men de gick inte alls för sig så jag får flytta den planen till ikväll :)
Annars då, jo det är bra. Imorn är det match och jag är galet taggad! Jag får se vad eftermiddagsplanerna blir men eftersom jag är sällskapssjuk så lär jag väl träffa någon, dejt kanske? vem vet. Veckan som kommer blir lugn förutom massa UF-arbete. Ska nog satsa klokt på varierad träning i veckan som kommer och skärpa mig med maten.
Nej nu ska jag sluta att låta duktig, jag får göra orden till handlingar istället!
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0