FREDAG!

hejhejblogg.
Ledsen för pissig uppdatering men jag har varit stört upptagen. Har nästan inte alls haft tillgång till dator och så. Ni vet hur det kan bli. Det är redan fredag, underbara fredag! Jag älskar fredagar. Inte alls för att vi bara jobbar med företag hela dagen i skolan, inte alls för att jag har sovmorgon till 10, inte alls för att jag får hänga med Frida hela dagen, nej utan för att det är helg!  Nu har helgen börjat!
Kvällens planer blir träning och sen mys hos mig med en mycket nära vän. I like. Hela lördagen ska jag ägna med mammut, världens bästa. Jag vet inte vad vi ska hitta på men något lär vi väl göra :) Sen blir det att gå och lägga sig tidigt för att tagga inför match. Awwweesome. Jag är redan taggad ut i fingertopparna så nu får vi se till att hela laget känner likadant.
Nej, nu tillbaka till företagsekonomi och bokföring. pusspåer.


Ungefär såhär känner vi oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0