ÄR JAG DIN NU?

hejhejblogg.
Jag har haft en underbar helg, för jag anser att den går mot sitt slut. Jag jobbade i lördags, allt gick bra, kändes sjukt skönt att vara tillbaka där igen. På kvällen blev det miniutgång med några vänner och idag har jag pluggat lite och tagit det lugnt. Haft mys med en väldigt nära vän. Jag gillar söndagsmys, speciellt när det är solsidan på tv:n. Det är mitt absoluta favoritprogram och i julklapp så fick jag faktiskt hela säsong 1 av min förra pojkvän. Känner mig alldeles för väl? Antar det..
Ikväll har varit en blandad kväll, ni som läser det här kan tänka till att det här inlägget tog typ två timmar att få fram. Blev avbruten och störd hela tiden. Men nu iaf, sitter jag här framför min älskade laptop, med en kopp med rött te i handen och den fula mobilen bredvid. Varför kan inte den bara durra och pipa när jag vill det? Jag har väntat på något sms hela kvällen men nej, den vill inte, eller personen vill inte. Vi får se. Jag nämnde häromdan om dejt. Blev först inte som tänkt men ändå, efter förutsättningar blev den sjukt lyckad, nästan överlägsen. Haha. Hade grymt kul och det är ju det som betyder något. Jag lever otroligt mycket för dagen och älskar det verkligen. Det gör att allt vänder på en dag, bra eller inte de får liksom tiden utvisa. Min spontanitet bjuder in till så mycket trevligt att jag som är världens planeringsmänniska faktiskt funderar på att lägga kalenderna på hyllan ett tag. Den här helgen har bevisat att det finns så mycket trevligt folk som man kan ha otroligt kul med.
Jaja, nu när jag bor hemma så tjatar mina föräldrar att jag borde gå och lägga mig, så faktiskt, jag får ta deras kloka ord och göra till handlingar. God natt vänner. Pusspåer. Mer kommer imorn, hopppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0