DU ÄR FAN INTE SANN

hejhejblogg.
Jag har fått min sovmorgon, och är sjuk nöjd för det. Kom precis hem till Lummelunda efter en ganska halvhårdutgångskväll. (Gillar när jag hittar på min egna ord). Kvällen var mycket intressant, umgicks först med världens gullunge sen fick jag träffa gamla vänner och uppdateras om hur livet ligger till, jag fick en ganska bra bild om hur rätt jag är i rätt tillfälle, BRA GREJ!
Idag är det mycket som ska fixas, jag ska träffa folk hit och dit, jag ska hinna packa lite, jag ska hinna städa lite och jag ska hinna jobba kväll. Ska bli skönt att jobba faktiskt. Där i mellan ska jag klämma in en middag med en person. Vi får se hur jag fixar det här? En lösning borde man väl kunna hitta!
När jag sitter och tittar på gamla inlägg så inser jag hur dålig jag är på att använda min kamera. Jag är dålig på att fånga bra stunder på bild. Skärpning där!
Jag tror jag ska sätta mig och svara på lite frågor nu, vi får se om jag lägger in det här sen.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0