VILL DU, VILL JAG!

hejhejblogg.
Ni vet ju själv veckans schema och det är svaret varför jag inte har uppdaterat er på några dagar.
Jag ska börja med att berätta att jag äntligen har fått min nya mobil. Det är de bästa. Däremot var det inte lika kul att jag kunde flytta över mina gamla kontakter till den nya telefonen. Så bara för att jag inte orkar så blir det totalrensning. Urskönt ändå måste jag säga.
Jobbet har gått bra, det har varit roligt. Har ännu inte fått se så mycket av självaste teatern Glada Hudik men kanske får göra det ikväll. Jag börjar bli lite smått stressad över packningen till fjällen. Åker trots allt imornkväll, typ. Men jag har inte alls alla saker färdigt.
Men men. Lunchtime nu, det här blev bussnabbt skrivet.

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0