CALCIO CON CUORE

hejhejblogg.
Söndag idag, kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller inte. Veckan är snart slut och dags att börja tagga inför en ny vecka.
Min dag hitils, har inte varit vaken sådär jättelänge men den har varit bra. Mycket bra. Vaknade imorse, eller under förmiddagen och kände mig nöjd med gårdagen. Hade sjukt kul, lite luddigt på vissa tider men ändå. Jag skrattade mycket.
När jag senare var hos Linnea för att äta frukost så satt jag och hennes lillebror och diskuterade fotboll. Vi har våra favoritlag och spelare. Ganska kul att sitta med en 11 åring (tror jag?!) som är fotbollsfan och diskutera övergångar, trupper, händelser m.m. Sjukt nöjd att jag hängde med iaf, jag har ju aldrig varit grymt insatt, men jag har lärt mig och följt med lite. Men när jag sitter där och tänker kom jag ju på att jag faktiskt har besökt San Siro fotbollsstadium och dessutom blivit guidad där. Det var faktiskt jätteintressant och roligt, jävligt coolt också för den delen. Jag blir nästan lite glad när jag lyckades blir övertalad och släppte mitt ego för en gångs skull och åkte dit och kollade. En av dem häftigaste sakerna jag gjorde i Italien. Liksom hela grejen att man tog spårvagn på den gula linjen genom olika centrum, kom dit, helt tomt men så jävla stort. Att dom också sålde jättegoda chips + hade ett fint muséum att kika i, var inte heller helt fel.
Jag lägger ut några bilder, för att dela med mig. Jag är så generös :)


San Siro


Inters omklädningsrum


Inter


Milan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0