HUR MYCKET VET DU EGENTLIGEN?

Eftersom jag är sjuk och bara ligger hemma och sover så delar jag med mig av 10 hemlisar utan inbördes ordning som jag tror ni inte visste om mig. Läs och njut!

1. Jag klarar inte av när folk först dricker mjölk i ett glas och utan att skölja ur det så dricker dom sen vatten. VÄRSTA EVER!
2. Jag kan börja gråta om någon köper choklad och sen är det inte Marabou mjölkchoklad. Nic har t.o.m. fått uppleva sitautionen.
3. Jag har varit modell för H&M när jag var liten.
4. Jag gör om mitt rum ungefär en gång i månaden, älskar variation!
5. Jag har aldrig spytt på fyllan.
6. Jag satsar jättehårt på mina betyg för att kunna plugga vidare på en speciell skola efter gymnasiet.
7. Jag tror inte på äkta vänskap.
8. Jag äger fler än tio armbandsur.
9. Jag föredrar absolut inte husmanskost.
10. Jag sover alltid, verkligen alltid, med ögonbindel.

Hörs imorn, pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0