JAG SKRIVER DET PÅ 3

hejhejblogg.
Idag är det lördag, och jag vet, jag har varit as dålig på att blogga men hur kul är det egentligen för er när jag bara berättar om hur sjuk jag är?
Jaja, idag är det en ganska speciell dag. Förutom att jag har snabbstädat mitt rum och fixat lite så fyller min mamma år idag. Grattis grattis. Fan vad mycket paket det blev, bara för att jag vet att hon älskar det. Annars då? vad händer mer?
- Idag är det den 5:e. Ett ganska bra datum.
- Mitt lag har match, hinner inte eftersom jobbet.
- Jag ska jobba på idrottsgalan ikväll, kan bli kul!
- Innan det, får jag lite besök. Kanske bäst att börja fixa sig snart?
Jaja, den här helgen blir lugn. Vi får se om jag ska vara med på matchen imorn som vi har vid 12 tiden, för tillfället verkar jag petad men man vet ju aldrig.
Kanske skriver senare.. Vi får se.
Pusspåer.
p.s. Jag har haft en sjukt dålig morgon. Vaknade stört arg. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0