ÄVEN JAG ÖVERLEVDE

hejhejblogg.
Ännu en alla hjärtans dag har passerat. Herre gud vad fokus det är denna dag. Men kanske är det kul ändå. Kan ju faktiskt inte låta bli att tänka tillbaka på när man gick i sjuan och man kunde köpa en ros i kaffis för en femma. Då hade man lite söta vänner som kunde koden på mitt lås och lade in en under dagen. Aww gulligt.
Jag har världens bästa mamma, hon vet hur man överraskar iaf och hur kul jag tycker att det är. För att göra ännu mer parodi hade hon under middagen lagt fram paket med röda sidenband och små chokladhjärtan på våra tallrikar. Så söt ju.
Iaf, kvällen slutade bra och jag är helnöjd.

Annars har jag en riktigt mördarvecka framför mig. Kanske inte en endan lugn stund innan helgen. På lördag får jag andas ut, lite. Jättemycket prov och annat plugg, träningar och lite andra hemlisar inplanerade under veckan. Great.

Hörs senare, jag ska faktiskt försöka fixa till min kamera.

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0