Så söt att jag får ont i magen

Här var de lite tyst. Det är måndag och jag mår egentligen inte sådär jättebra. Hade en toppenhelg som bl.a. bestod av besök av syster, hundutställning, julfest (gjorde en fuling och lämnade systern hemma och gick på julfesten på lördagkväll, riktigt roligt!), shopping, mys. Jag avslutade helgen med en riktig långpromenad runt om i Västerås med mycket trevligt sällskap. Jag har packat väskan klart för Gotland. Ser ut som att jag åker imorgon efter skolan. Ska bli jätteskönt, jag får absolut inte med mig allt jag skulle vilja få med mig men men. 
Eftersom bilder säger mer än tusen ord så ska ni få några från helgen. :)

Jättesöta, hade aldrig sett den rasen förut


As cool hund


Fina syster


G i n a 


Min framtida hund, sä söt att jag får ont i magen!


Trött megahund..


Linn och hennes favoritras, låt mig kalla de VARG bara för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0