Magiska julafton

Jag valde att inte alls blogga igår, gick knappt in på datorn. Kvalitetstid på alllvar alltså. Jag hade en magisk julafton. Helt otroligt. Jag kan inte berätta i ord hur mycket jag tycker om min familj och min släkt. Vi har en otroligt unik julafton, och jag älskar det. Rent av sagt, underbart.
Jag kan inte låta bli att vara som ett litet barn när jag kollar på mina julklappar. Jag fick kameran jag önskade mig, jag fick jackan (som jag på allvar drömt om!) jag önskade mig och jag fick den älskade Michael Kors väskan jag önskade mig och jag fick massa annat fint jag inte hade önskat mig. Aww. Jag blir så glad. Perfekt. Jag är fulländad.

När de hade varit en hel kväll med alkohol och skratt
fick jag och min syster för oss att tönta oss lite. Låt mig visa er.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0