Jobbelijobb mitt i allt

Hej igen, kom precis hem efter en massa julhandel med mamma. Vi hittade allt vi letade efter så de blev skönt, då är de bara mer paket att slå in. Galet!
Jag ska börja med att fråga här om de är någon som vill/kan jobba juldagen på Wisby Strand med mig? :) Blir lite garderob, plock och sånt mysigt? Isf, hör av er till mig!

Jag och har en helkväll med massa to-do. Först ska jag och mamma laga mat tillsammans och lite vin. Sen ska vi leka frisörer på det. Jag ska lägga i en varmare ton, toppa håret och sätta i ljusa slingor. Blir nog bra. När vi var på stan köpte vi också blandade ostar för ostbricka ikväll, men ja, jag är tidsoptimist för nu när jag kommit hem inser jag att de inte finns en enda stund över för att äta ost? Spara blir det där.
När jag var på promenad i morse passsade jag på att fota lite, med världens sämsta kamera. Mobilen.
Jajaa, låt mig få en kamera i julklapp.

Min fina busunge


Vår fölunge här hemma.
(Jätterädd när jag skulle ta kort, var tvungen att använda zoomen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0