Galet?

Haha jag sitter för mig själv och skrattar, jag fick precis ett sms av en person som jag knappt känner som har hört att jag är otroligt lik Ronja Rövardotter? Då känner jag bara: vad är de som gick fel i kommunikationen där?

1. Hon är typ 7 år när filmen spelades in?
2. Jag fick höra att jag var en Ronja vid 11 års ålder, exakt samma tid som bästisen var lik Britney (enligt killarna) så var jag lik Ronja. Yeah på den!  Lägg märke till att jag var 11 år då, jag är 19 år nu!!
3. Vadå hört? Som att folk går runt och "Ja den där Gina, hon påminner och är lik Ronja Rövardotter.."
4. Ronja liksom, haaaallllå!? Vem vill vara lik hon i filmen? Hennes hår är ju trasssel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0